2012 m. spalio 24 d., trečiadienis

Kaip sumaketuoti plakatą dingusiam gyvūnėliui?

Šiame straipsnyje pateiksiu 10 žingsnių, kaip turėtų būti atliekamas plakato maketavimas ir gyvūno paieška dingus naminiam augintiniui. Pastaruoju metu gana dažnai spaudoje tenka skaityti apie dingusius augintinius, taigi pamaniau, kad straipsnis gali būti visai naudingas.
Pirmas žingsnis – įsitikinkite, kad Jūsų gyvūnėlis tikrai dingęs. Gamindami plakatą iššvaistysite gana daug laiko ypač jei pasirodys, kad Jūsų kačiukas užsuko pas kaimynus pasisvečiuoti.
Antras žingsnis, prieš pradėdami palaktų gamybą susiraskite gyvūno nuotrauką, geriausiai spalvotą, be nuotraukos žmonės negalės žinoti, kad tai Jūsų augintinis. Nuotraukoje neturėtų matytis Jūsų vaikas. Vaikai nukreipia dėmesį nuo gyvūno.
Trečia. Piniginis atlygis visada skatina susidomėti, tačiau reikėtų būti atsargiems. Dažnai veislinius gyvūnus žmonės tiesiog pagrobia tikėdamiesi didelio atlygio, taigi plakatuose geriau nerašykite sumos, tiesiog paminėkit, kad radusiam ketinate atsilyginti ir derybų metu nuspręsite, kokia tai suma.
Ketvirtas žingsnis. Labai svarbu, kad maketuodami plakatą įrašytumėte gyvūno lytį, amžių, kailio ilgį, spalvą, išskirtines žymes.

Aiškiai nurodykite savo kontaktus, taip pat galite nurodyti regioną, kuriame galėjo dingti gyvūnas.
Šešta. Gera idėja nuotraukose naudoti, keletą gyvūno nuotraukų.
Septinta. Iškabinkite plakatus 1-3 kilometrų spinduliu aplink savo kaimynystę. Paprašykite leisti pakabinti skelbimus parduotuvėse ir kitose žmonių lankomose vietose.
Aštuntas žingsnis. Plakate nurodykite savo asmeninį numerį, kartais galite sulaukti ir apgaulingų skambučių iš žmonių norinčių užsidirbti pinigų, būkite atsargūs ir neleiskite savo vaikams atsiliepti į tokius skambučius.
Devintas žingsnis. Pasistenkite, kad informacija plakate būtų pateikiama skaniai. Nebijokite panaudoti spalvų. Taip pat išryškinkite pagrindinę plakato mintį naudodami dideles raides.
Dešimtas žingsnis. Atsiradus gyvūnui pasirūpinkite plakatų nukabinimu, galite kelis plakatus palikti ir ant jų užrašyti, kad gyvūnas rastas, taip būsite užtikrinti, kad nesulauksite nereikalingų skambučių, o galų gale žmonės mėgsta laimingas pabaigas.
Patarimai
Plakato maketavimo metu naudokitės kompiuteriu. Šis ištaisys paliktas klaidas, be to, naudodami spausdintuvą greitai galėsite pasigaminti daugybę skelbimo kopijų. Norėdami sutaupyti, galite keliauti į kopijavimo centrus, kuriuose gaminti kopijas su kopijavimo aparatu yra kur kas pigiau.
Rinkitės šviesų plakato foną. Tamsias raides ant šviesaus fono yra kur kas lengviau perskaityti. Gaminant plakatą naudojantis kompiuteriu geriausiai naudoti „Arial“ šriftą. Šis yra gana paprastas ir aiškiai perskaitomas, atkreipiantis dėmesį. Taip pat plakato apačioje telefono numerį galite užrašyti vertikaliai kelis kartus, tokiu būdu žmonės galės vieną numerį nusiplėšti ir turėti kartu.
Plakatuose nepersistenkite su žodžių kiekiu. Stenkitės, kuo aiškiau nusakyti problemą. Pateikiant gyvūno aprašymą geriausiai pateikti faktus punktų būdu, taip yra lengviau įsisavinti informaciją.
Yra sakoma, kad raudona spalva veikia neigiamai, tačiau tokiuose plakatuose ji gali atkreipti dėmesį ir priversti perskaityti Jūsų plakatą, todėl pagrindinę žinutę galite rašyti ir ryškiai raudonai.
Įsigykite papildymo kortelę, taip radus gyvūną galėsite tiesiog išmesti kortelę, o netinkami žmonės neturės Jūsų numerio.
Perspėjimai
Nesitarkite su geradariais susitikti savo namuose, kur Jums bus grąžintas gyvūnas, niekada negalite žinoti, kas per žmogus grąžina Jūsų augintinį.
Nepersistenkite su spalvomis, per spalvotas plakatas gali sutrikdyti ir būti sunkiai skaitomas. Galite panaudoti raudoną spalvą plakato rėmams, tai taip pat gali suveikti. Turint laiko galima pasigaminti keletą skirtingų variantų.
Plakatai yra vienas iš būdų siekiant surasti savo gyvūną, bet nepamirškite ir apie kitus kanalus. Internetiniai naujienų portalai teikia nemokamą galimybę paskelbti apie dingusius gyvūnus, nepamiškite pasinaudoti ir kitomis galimybėmis.

2012 m. spalio 2 d., antradienis

Ką veiksi savaitgalį?

Daugelis žmonių artėjant penktadieniui pradeda galvoti apie savaitgalio planus. Kiekvienas verslas, o ypač barai ir kavinės ar kitos pramogas organizuojančios kompanijos turi šį žmonių įprotį išnaudoti - pasiūlyti, kaip kiekvieną ilgai lauko savaitgalio dieną galima išnaudoti. Šiame straipsnyje spręsime klausimus, kaip ir kada geriausia žmones informuoti apie jūsų savaitgaliui ruošiamus pasiūlymus.
Interneto reklama socialiniuose tinkluose. Ne veltui kiekviena kavinė ir kiekvienas baras socialiniuose tinkluose turi savo fanų puslapius, grupes ir aktyviai ten bendrauja su savo gerbėjais bei skelbia apie ateinančio savaitgalio pasiūlymus. Tai vieta, kur žmonės tokią informaciją noriai priima. Darbo metu prisijungdami prie socialinių tinklų žmonės atsipalaiduoja ir noriai priima informaciją apie pramogas. Artėjant savaitgaliui geras būdas įdėti praėjusių renginių nuotraukas ir siekiant papildomo viešumo paskatinti, kad kiekvienas renginio dalyvis pažymėtų nuotraukose save bei draugus ir negailėtų komentarų. Visi šie būdai padeda pasiekti didesnę žmonių auditoriją - ne tik tuos, kurie seka jūsų naujienas, bet ir jų draugus.
Plakatai biuruose, kavinėse ir viešose miesto vietose. Nors daugelis sako, kad ši reklamos priemonė yra mažiau efektyvi už interneto reklamą, bet ji vis dar puikiai veikia. Svarbiausia, kad plakatai būtų užkabinti vietose, kur renkasi jūsų tikslinė auditorija. Jei norite pritraukti pasiturinčius biurų tarnautojus, rinkitės prestižinius verslo centrus, jei norite pritraukti studentus, plakatus klijuokite bendrabučiuose. Taip pat išbandykite reklamines žinutes prieš plakatų gamybą. Draugams ir pažįstamiems nusiųskite kelis plakatų pavyzdžius ir paklauskite, ką jie mano. Išrinkite, tą kuris surinko daugiausia teigiamų atsiliepimų. Plakatų gamyba atsipirks, jei laikysitės šių paprastų taisyklių.
lankstinukų gamybaDalinkite lankstinukus veiksmo vietoje. Centrinėse gatvėse, didelių prekybos centrų ir automobilių aikštelių įėjimuose - visur, kur yra jūsų tikslinė auditorija turi būti lankstinukus dalinančių žmonių. Be to, lankstinukų gamyba palyginti su plakatais ir reklama internete gali būti net pigesnė. Daugelis reklamos kompanijų gali pasiūlyti pagaminti didesnį lankstinukų kiekį už labai priimtina kainą. Žinoma, svarbiausia ne lankstinukų kiekis, o tai, kaip efektyviai jie pasiekia reikiamus žmones. Stenkitės, kad skrajutes dalintų sąžiningi žmones. Labai dažnai pasitaiko atvejų, kad skrajutes dalinantys darbuotojai šią pareigą atlieka nesąžiningai. Šie žmonės turi pradėti darbą, kai kiti baigia - savaitgalį.
Auginkite lojalius klientus ir skatinkite juos skleisti žinią. Lojalių klientų auginimas yra viena svarbiausių kiekvieno verslo užduočių. Tai galite darydami sukurdami nuolaidų korteles, galimybes gauti papildomas nuolaidas ar privilegijas atsivedus draugų ir pan. Svarbiausia, kad žmogus dėl to tikrai pasijaustų išskirtiniu. Lojalumo kortelės turi būti suteikiamos tik nusipelniusiems klientams, o ne bet kam.
Pakvietimai lojalumo sistemos dalyviams. Kitaip nei lankstinukų gamyba, kvietimai turi būti kuriami kiekvienam žmogui atskirai. Lietuvos miestų centruose yra daug parduotuvių ir kavinių bei barų, kurie prisitraukia lankytojų vien šiuo būdu. Vietoj to, kad kviestų bet ką iš gatvės į savo organizuojamus vakarus, jie kviečia tik draugus ir svarbius asmenis. Savo ruožtu šie žmonės ateina į naujų prekių pristatymus, vakarėlius ir kitus renginius nes jaučiasi svarbūs ir šių renginių metu gali sutikti kitus savo socialinio sluoksnio žmones. Dažnai būtent galimybė susitikti seniai matytus žmones renginio metu yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės susirenka.
Taigi, yra daug būtų, kaip artėjant savaitgaliui galima pritraukti žmones ir pasirūpinti, kad jūsų organizuojami renginiai būtų ir toliau sėkmingi. Tiesa, niekada nereikia per daug susikoncentruoti į reklamą. Stenkitės sukurti geriausią atmosferą savaitgaliui ir žmonės rinksis jus patys.