2012 m. spalio 2 d., antradienis

Ką veiksi savaitgalį?

Daugelis žmonių artėjant penktadieniui pradeda galvoti apie savaitgalio planus. Kiekvienas verslas, o ypač barai ir kavinės ar kitos pramogas organizuojančios kompanijos turi šį žmonių įprotį išnaudoti - pasiūlyti, kaip kiekvieną ilgai lauko savaitgalio dieną galima išnaudoti. Šiame straipsnyje spręsime klausimus, kaip ir kada geriausia žmones informuoti apie jūsų savaitgaliui ruošiamus pasiūlymus.
Interneto reklama socialiniuose tinkluose. Ne veltui kiekviena kavinė ir kiekvienas baras socialiniuose tinkluose turi savo fanų puslapius, grupes ir aktyviai ten bendrauja su savo gerbėjais bei skelbia apie ateinančio savaitgalio pasiūlymus. Tai vieta, kur žmonės tokią informaciją noriai priima. Darbo metu prisijungdami prie socialinių tinklų žmonės atsipalaiduoja ir noriai priima informaciją apie pramogas. Artėjant savaitgaliui geras būdas įdėti praėjusių renginių nuotraukas ir siekiant papildomo viešumo paskatinti, kad kiekvienas renginio dalyvis pažymėtų nuotraukose save bei draugus ir negailėtų komentarų. Visi šie būdai padeda pasiekti didesnę žmonių auditoriją - ne tik tuos, kurie seka jūsų naujienas, bet ir jų draugus.
Plakatai biuruose, kavinėse ir viešose miesto vietose. Nors daugelis sako, kad ši reklamos priemonė yra mažiau efektyvi už interneto reklamą, bet ji vis dar puikiai veikia. Svarbiausia, kad plakatai būtų užkabinti vietose, kur renkasi jūsų tikslinė auditorija. Jei norite pritraukti pasiturinčius biurų tarnautojus, rinkitės prestižinius verslo centrus, jei norite pritraukti studentus, plakatus klijuokite bendrabučiuose. Taip pat išbandykite reklamines žinutes prieš plakatų gamybą. Draugams ir pažįstamiems nusiųskite kelis plakatų pavyzdžius ir paklauskite, ką jie mano. Išrinkite, tą kuris surinko daugiausia teigiamų atsiliepimų. Plakatų gamyba atsipirks, jei laikysitės šių paprastų taisyklių.
lankstinukų gamybaDalinkite lankstinukus veiksmo vietoje. Centrinėse gatvėse, didelių prekybos centrų ir automobilių aikštelių įėjimuose - visur, kur yra jūsų tikslinė auditorija turi būti lankstinukus dalinančių žmonių. Be to, lankstinukų gamyba palyginti su plakatais ir reklama internete gali būti net pigesnė. Daugelis reklamos kompanijų gali pasiūlyti pagaminti didesnį lankstinukų kiekį už labai priimtina kainą. Žinoma, svarbiausia ne lankstinukų kiekis, o tai, kaip efektyviai jie pasiekia reikiamus žmones. Stenkitės, kad skrajutes dalintų sąžiningi žmones. Labai dažnai pasitaiko atvejų, kad skrajutes dalinantys darbuotojai šią pareigą atlieka nesąžiningai. Šie žmonės turi pradėti darbą, kai kiti baigia - savaitgalį.
Auginkite lojalius klientus ir skatinkite juos skleisti žinią. Lojalių klientų auginimas yra viena svarbiausių kiekvieno verslo užduočių. Tai galite darydami sukurdami nuolaidų korteles, galimybes gauti papildomas nuolaidas ar privilegijas atsivedus draugų ir pan. Svarbiausia, kad žmogus dėl to tikrai pasijaustų išskirtiniu. Lojalumo kortelės turi būti suteikiamos tik nusipelniusiems klientams, o ne bet kam.
Pakvietimai lojalumo sistemos dalyviams. Kitaip nei lankstinukų gamyba, kvietimai turi būti kuriami kiekvienam žmogui atskirai. Lietuvos miestų centruose yra daug parduotuvių ir kavinių bei barų, kurie prisitraukia lankytojų vien šiuo būdu. Vietoj to, kad kviestų bet ką iš gatvės į savo organizuojamus vakarus, jie kviečia tik draugus ir svarbius asmenis. Savo ruožtu šie žmonės ateina į naujų prekių pristatymus, vakarėlius ir kitus renginius nes jaučiasi svarbūs ir šių renginių metu gali sutikti kitus savo socialinio sluoksnio žmones. Dažnai būtent galimybė susitikti seniai matytus žmones renginio metu yra pagrindinė priežastis, kodėl žmonės susirenka.
Taigi, yra daug būtų, kaip artėjant savaitgaliui galima pritraukti žmones ir pasirūpinti, kad jūsų organizuojami renginiai būtų ir toliau sėkmingi. Tiesa, niekada nereikia per daug susikoncentruoti į reklamą. Stenkitės sukurti geriausią atmosferą savaitgaliui ir žmonės rinksis jus patys.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą